MÅNDAG OCH TISDAG

Hello! Igår morse åkte jag hem till Emilia för att skriva uppsats. Vi drack te/kaffe först innan vi körde igång och satt till tre-tiden. Därefter åt vi lunch och sedan tog jag mig till jobbet. Jag satt i mellankassan och det var väldigt lugnt, så jag bara satt och stirrade på klockan i stort sätt... ;) 


Två bilder snobba av Emilia! ;) Vill haaaa hennes kamera! 







Idag är det tisdag och jag har suttit och letat efter en avhandling (forskning) som vi kan använda oss av i uppsatsen och efter några timmar hittade jag tillslut en som verkar passa vårt område! Så jag har suttit och fixat lite med uppsatsen. Nu ska jag ta en lunchpaus och sedan plugga lite till innan det är dags för myskväll med tjejerna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0