HEEEJJJ

Goddagens! Jag sitter och försöker skriva på min PM meeen det går så fruktansvärt segt, så jag tror jag ger upp den, hehe. Jag har ju skrivit tillräckligt mycket inför första inlämingen imorgon, men det skulle ju vara skönt att utveckla den ännu mer inför den "riktiga" inlämningen om två månader. JA JA. Får se om jag får någon ny idé idag annars får det vara som det är. 

Min plan idag är att plugga, plugga och plugga lite till. Sen tänkte jag även kika förbi Lerky och Johan för att säga hej. Och skriva ut min PM, hehe. Jag borde städa också, verkligen städa ordentligt med att damma, dammsuga, moppa golvet osv osv. Vi får se. Kanske bara tar lite ytligt idag och gör allt annat ordentligt sen när jag ska flytta ut, det är ju ändå bara ca två veckor kvar. 

Nu ska jag äta en god brunch och sedan sätta mig ner med en seminarieuppgift...

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0