HELGEN

Heeej! Helgen har varit fullpackad, men den har också varit himla kul! 

I lördags efter jobbet gjorde jag hemmagjord pizza till mig och mina bröder, så gott så! Sedan körde jag in till Uppsala, bytte om och drog på parteeeeyyy. Det var ledningsgruppfest med våra faddrar som var i ledningsgruppen och vi "nya" som ska ta över. Efter ett grymt kul mottagande, lekar och massa förande drog vi vidare och dansade natten lång. Typ. Jag och Hanna hann även med att äta kebab där vid tre-tiden, himla gott. ;) 




På söndagen körde jag hem till Hallsta och plockade upp mina bröder och mormor innan vi åkte vidare till Norrtälje och hem till kusin Karro för att fira hennes 30-årsdag. Det bjöds på scones, te, kakor och smörgåstårta! Så gott! Och så himla mysigt att få hänga lite med lilla Freya (som ändå inte är så liten längre!) :) 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0