ONSDAG

Goddagens! Min dag började med en skön sovmorgon innan det var dags för PM-opponering med min basgrupp. Celine var sådäääär taggad inför det som ni ser nedan, haha. Lika bra att passa på att vila precis innan! ;)

Jag gick hem och tänkte ta tag i tentaplugget men med huvudvärk kändes det inte alls kul... Så det blev inte av... Vid tre hade vi frågestund inför tentan så den gick jag på, men vet inte om jag blev så mycket klokare, haha. Ägnade mig åt att skicka snaps på snyggingen Emilia istället, hehe. 


Efteråt hakade jag på Clara till Ica för att handla och så gick jag hem och lagade mat. Huvudvärken blev bara värre och värre så jag tog en Ipren och bara vilade hela kvällen... MEN! Vid ca 00.30 kände jag mig helt plötsligt taggad på att plugga?! Så då var det bara att göra det, haha. Jag gick igenom mina anteckningar, letade upp några viktiga lagar i lagboken och lite annat smått och gott. Nu är klockan mitt i natten och jag tänker sova! Godnatt! :) 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Galenpanna...längtar efter dig!

2015-02-19 @ 06:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0