TYCK SYND OM MIG!

Halloj! Usch så dåligt jag mår!!! :( Vaknade inatt av feberfrossa så jag kämpade mig upp ur sängen för att ta en Ipren och dricka massa vatten. Klädde på mig massa extra kläder och startade värmefilten. Alltså, jag har nog aldrig älskat den filten mer än vad jag gjorde då, kändes som att den räddade mitt liv... ;) 

Jag har mått dåligt hela dagen men det har gått lite i vågor... Var iväg ut i nästan två timmar på några ärenden men satan i gatan vad trött jag blev efter det, helt slut. 

Nu har jag precis vaknat efter att ha sovit 2,5 h och mår liiiite bättre men jag har definitivt feber fortfarande... Blä, har nästan aldrig känt mig såhär dålig någonsin i mitt liv. Ligger bara och väntar på att få ta den tredje och sista Ipren-tabletten för detta dygn. 

Aja. För att citera Morran: "Det e en dag imorrn å!" Då hoppas jag på att kunna äta något annat än Ipren och isglass också... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0