FEEEST

Hej hej hallå! Igår jobbade jag på dagen och sen på kvällen tog jag bilen in till Uppsala, plockade upp Jackie och drog vidare mot en bygdegård där Ida i vår klass hade styrt upp en födelsedagsfest till sig själv! Jag och Jackie hade förfest i bilen och gps:en visade att vi var framme men där fanns ingen bygdegård... Hahah. Mitt ute i ingenstans! Vi fick inte tag på någon heller så Jackie skrev detta meddelande, haha.

Louise ringde upp oss och vi fick prata med Ida som försökte förklara var vi skulle. Vi var riktigt nära men vi hade åkt från ett annat håll och kört på en liten grusväg i några kilometer??! Haha. Knas... Men sen fortsatte jag några hundra meter och får se bygdegården, woho! 

Det blev lekar, dans och massa roliga samtal med onyktra människor! Jag, Jackie och Björn körde på en nykter kväll men vi hade nog mer kul än de andra, haha! ;) 











Födelsedagsbarnet! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0