FREEEDAAAG

Goddagens! Solen sken imorse denna fantastiska dag kallad fredag. 
 
Idag har jag:
1. Haft första seminariet på denna juridikkurs. Inte alls så farligt som jag hade förväntat mig!
2. Pluggat med basgruppen inför seminariet på måndag. Vi analyserade två rättsfall och är lite lost men vi hoppas på det bästa, hehe!
3. Drog till Stockholm och gick på bio! För sånt finns ju inte i Uppsala..?

4. Åkte sedan hem till Uppsala och pluggade... Men bara liiiite, lovar! Typ... Skrev ner några funderingar. Och hittade länkar till två texter jag ska läsa imorgon... 
5. Resten av kvällen tittade jag på massa random youtube-klipp och nu ska jag sova! Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0