SÖNDAG

Idag var det inte kul att ta sig till jobbet pga min förkylning, men som tur var har vi bara öppet ett par timmar på söndagar så jag överlevde. Lite Ipren och massa vatten senare mådde jag ganska bra resten av eftermiddagen. Jag och mamma åkte hem till mormor som har köpt en surfplatta, så vi hjälpte henne med den! Hej mormor, vet att du kommer kunna läsa min blogg nu! :) 



Jag har nu precis ätit middag - pannkakor och sedan chokladpudding till efterrätt. Så gott så! Snart ska jag ta bussen till Uppsala, vi får hoppas att jag kommer fram eftersom det är så halt på vägen nu efter snöfall idag. Får hålla tummarna! 
Såhär såg det ut tidigare idag. Snön är tillbaka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0