SÖNDAG - LINNÉAS FÖDELSEDAG

Hej! Första natten i nya lägenheten gick bra! ;) Jag sov som en stock och självklart var det skönt att kunna sova så länge man ville utan att vakna av ett alarm!

På dagen tog jag det lugnt och åkte och handlade upp en hel del basvaror, passade ju på när jag hade bil! Strax innan fem var jag hem till Linnéa och hjälpte en stressad Johan att slå in presenter. Linnéas syster Ida med pojkvän och hund kom och strax därefter kom Linnéa hem från jobbet. Det blev fika, massa prat och häng. Sedan åkte det andra gänget hem men jag var jobbig och stannade kvar några timmar till haha. ;) 
Linnéa fick videon på när hon var med i Lilla Sportspegeln för 12 år sedan av Johan! Såååå kul att se! 

Söta lilla hunden! 17v gammal! 







Till och med Anna hälsade grattis via snapchat! ;) Gulle! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0