FREDAG

Halloj! Igår var det fredag och jag jobbade extra den dagen. Efter jobbet åkte jag direkt ner till Herrängs Marina där farmor bjöd barn, barnbarn och barnbarnsbarn på middag då hon har fyllt 80 år! Jättemysigt och god mat! Sedan var det också lite speciellt då jag fick träffa min lilla kusin för första gången, Astrid, som under sina tre är i livet bott på Philippinerna fram till nu! 


Lite pepp från Johanna BL för att jag inte var så sugen på att jobba... ;) 

Nere vid marinan.



Pappa hänger med sin brosdotter Astrid! 




Skål för farmor! 



Farmor öppnar paket! 

Sandra, kusinbarn Alvin och kusin Jesper som inte ville vara med på bild ;) 

Kusinbarn Melker, Sandra och farmor spanar in farmors presenter! 

Turturduvorna ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0