BÄSTA HELGEN

Alltså, jag har haft den bästa helgen på länge! Efter jobbet i lördags åkte jag till Uppsala för att byta om och fixa mig innan jag drog vidare till Stockholm. Där mötte jag min skånska kompis Pauline som var där över helgen och bodde på ett båthotell! Så jag tog mig dit och förfestade med henne, Sandra, Jimmy och Christoffer och sedan drog vi vidare ut. På krogen träffade jag även på Carro, som jag inte sett sedan innan jag åkte till USA, helt galet!!! 









Det blev en lång kväll och jag stannade kvar och sov hos Pauline och gänget. Tog mig tilllbaka till Uppsala på förmiddagen för att äta, duscha och fixa mig och sedan var det bara att fara tillbaka till Stockholm! Jag mötte upp Johanna BL och Carro och vi gick ut och åt på Vapiano, så gott så!




Därefter var det dags för helgens höjdpunkt - Katy Perry! Vi tog oss till Globen och mötte upp skånegänget (då de också hade parkettplats) och hade en grym kväll! Konserten var så himla awesome och Katy bjöd på en sjukt bra show! 



Charli XCX var förbandet! 















Jag kom hem till Uppsala strax efter ett och promenerade hem. Det var kallt ute och jag längtade efter sängen. Men när jag knappade in portkoden hände ingenting?! Jag provade igen. Inget hände. Jag väntade lite och provade igen. Provade igen. Provade igen. Men ingenting hände!! Som tur var såg jag jag att min granne var vaken fortfarande och knackade på lite lätt på hennes fönster och så kom hon och öppnade upp. En räddare i nöden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0