FÖDELSEDAG!

Idag var det min födelsedag, hela 21 år blev jag! ;) 


Jag har pluggat med basgruppen och varit på seminarium. På eftermiddagen kom mamma, mormor och farmor hit för fika! Även Nilla var med och hårade ner mitt place, haha. Tack för att ni kom och tack för presenterna! 





Hahaha älskar att bara Nilla lyckades se söt ut på bilden!! ;) 







Jag fick även en grattishälsning från mitt ena värdbarn Anna och Alicia (au pairen som kom efter mig)! Så kul! :)



När de åkte hem åt jag middag och tog det lugnt fram till att Emilia kom hit! Hon hade med sig presenter och jag bjöd på tårta - bra deal tycker jag! Haha. Fick världens bästa present, en ram med bästa mottot!!! Tack så mycket för presenterna, sjukt nöjd! ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0