SÖNDAG

Hallå! Idag vaknade jag upp efter alldeles för få timmars sömn och började dagen med att gå till tvättstugan och tvätta några handdukar som blivit offrade för gårdagens partaj, haha. 

Josefin åkte hem på morgonen men Johanna stannade kvar några timmar till! Jag begav mig ut efter lite mat och efter det fick jag presenter! Två vinglas och en jättemysig filt, tack så mycket Johanna!! :) 


Haha, älskar julklappspappret! 

På eftermiddagen hjälpte hon mig även att förbereda tårta! Hon åkte sedan hem och kort därefter kom JP och AK till mig! Vi hängde ett tag och sedan kom Linnéa och då fikade vi! Sedan var AK tvungen att åka och efter att hon åkt kom även AJ förbi. Myspys med mina favoriter! 



Fick blomma av AK och JP och gott att dricka av Linnéa! ;) Nu får vi vinkvälla! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0