TORSDAG

Halloj! Min förmiddag bestod mest av snapchatande med min idol Emilia då hon undrade var jag var någonstans när föreläsningen skulle börja, hehe... Jag och två andra i klassen var visst på fel ställe för föreläsningen så vi fick power walka till universitetshuset istället och kom några minuter försent. Och under andra delen av föreläsningen tappade jag koncentrationen helt så då blev snapchat min vän... ;) 




Efter föreläsningen träffade jag min PPU-grupp och skrev manus inför vårt seminarium på tisdag. Snart ska jag iväg ner på stan igen för att fika med Victoria och Josefin (som jag träffade i New York)! Det ska bli kul, var sjukt längesen jag såg Victoria! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0