IIIIHHH!!!!

Hej! Just nu sitter jag på planet och har lite mer än en timme kvar innan vi landar. Dock kommer detta inlägg publiceras för er vid ett senare tillfälle, men jag kände att jag behövde skriva av mig lite! 

Alltså. Det slog mig precis att jag sitter på planet på väg tillbaka till mitt älskade New York! Det har nog inte slagit mig innan men JAG SKA TILLBAKA!!!! Det är ju helt galet!!! Imorgon kommer jag få träffa mina solstrålar Anna och Jane!!!! Jag har nog inte fattat att det verkligen händer. Jag spontanbokade en resa för ca en månad sedan och min värdfamilj vet inte att jag kommer... Det är tre personer i New York som vet att jag kommer........ Åh herregud. Jag kan inte fatta det. Den här veckan kommer bli bäst!!! 

Lite bilder från flygresan:










Där bakom "SAS" kan man skymta Manhattan! Haha och det första jag såg när jag landande på Newark var IKEA... Kändes som att man var hemma. ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0