NYC!!!

Hej! Igår, fredag, åkte jag som sagt till New York! ;) När jag landade tog jag mig in till Manhattan och hängde på Starbucks ett tag innan jag mötte upp M, en kille som känner några av mina au pair-vänner, då jag fick sova hos honom denna natt. Han var supertrevlig och en skön snubbe! Han bor downtown (vid Wall St) och vi promenerade till Chinatown och åt middag och sedan till Little Italy och åt gelato till efterrätt. Sååå gott! 













Sedan promenerade vi hem och han tog oss till sin byggnads rooftop. Tror det var på 58e våningen, såå coolt! Han själv bor på 46e våningen och har utsikt över Brooklyn, inte helt fel det heller! ;) Dock behövde han svara på en massa jobbmejl hos sig så jag hängde ensam på rooftopen och bara njööööt! Såg mörkret falla över min favoritstad, så himla underbart!! Det var ju även massa andra människor här som hängde i sina gäng så helt ensam var jag inte! ;) 


City Hall (tror jag!) 













Där sen blåa pricken är bor han. Längst nere på Manhattan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0