FREDAG

Hej! Igår var det fredag och på förmiddagen åkte jag till Blåsen där jag och Emilia träffades för att låna en bok till vår uppsats. Vi kikade även igenom andra böcker för lite inspo. 


Sedan åkte jag hem och åt lunch och tog det lugnt nån timme innan det var dags för jobb. 

Efter jobbet åkte jag hem till AJ som hade bjudit tjejerna på en mysig tapaskväll. Jag åt lite av resterna som fanns och så spelade vi spel och åt efterrätt. Myyyyys med mina bästa! 
Vaksala torg, på väg mot AJ. Julkänsla! 






Klockan hann bli ganska mycket och jag behövde fixa matlåda till morgondagens jobb, så halv ett stod jag och stekte pyttipanna haha. Sedan fick jag äntligen sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0