FREDAG

Hallå! Idag började jag min dag med en föreläsning på förmiddagen i universitetshuset. Sedan gick jag mot Blåsenhus där jag skulle vara med i en studie om stress och vila (man får biobiljetter!) samt plugga då internet fortfarande låg nere hemma imorse. 

Men på väg till Blåsen så såg jag en massa poliser vid Carolina Rediviva och slottet som stannade upp trafiken. Tydligen var Tunisiens president på besök och skulle till Dag Hammarskjölds grav. Jag gick vidare mot Blåsen och där kom tåget av poliser och limo och grejer. 

När jag kom fram gjorde jag del ett av studien och sedan pluggade jag fram till del två som började kvart över fyra. 

Vi fick göra några tester då igen men denna gång även vila i 20 min, och för min del fick jag gå till det tropiska växthuset i botaniska trädgården och gå omkring där inne. Jag och en annan deltagare var där, så ändå lite coolt att gå gå omkring där när ingen annan var där! 







Nu sitter jag på bussen hem. Tänkte ta mig till Ica och köpa något gott till ikväll att äta efter middagen. Sen blir det en lugn hemmakväll. Hoppas internet är tillbaka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0