TISDAG

Goddagens! Idag var jag på en föreläsning på morgonen, haha var så trött så att tårarna rann när jag borstade tänderna.....? Illa att man tycker det är tidigt när en föreläsning börjar klockan 8... ;) 


Efter den gick jag ner på stan med Emilia och kikade lite i butiker. Men vid halv ett tog jag mig till Blåsenhus för att slutföra del två av den där studien jag var på i fredags. Samma visa idag igen, några tester och min 20-minuters vila denna gång bestod av att vara kvar på Blåsen och hänga i korridorerna. Man fick inte använda telefonen eller prata med någon utan man skulle "bara vara". Skapligt tråkigt men men! Sedan gjorde man ett sista test och nu är jag två biobiljetter rikare, woho! 




Jag åkte hem och åt middag, och nu på kvällen har jag tittat på tv och bara tagit det lugnt. Har även läst igenom seminarieuppgiften till torsdag som jag inte förstår något av, och det gör ingen annan i klassen heller... Väldigt oklart! Usch, är så grymt besviken på denna del av utbildningen. Sociologinstitutionen - otydliga och förvirrade uppgifter. Nej, usch. Så irriterad. Nu ska jag sova på saken och kanske klarnar det imorgon när vi får svar från seminarieläraren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0