TISDAG

Hej! Idag hade vi ingenting i skolan så jag har varit helt ledig. Men vi hade strömavbrott här i kvarteret för någon kväll sedan och efter det har vårt wifi varit nere... Så jag åkte idag hem till Linnéa för att låna hennes wifi hehe. Även AJ var där så det var kul att få träffa dem båda! :) Sen på eftermiddagen pratade jag med Anna på FaceTime, sååå kul att prata med henne igen! Hon var hemma från skolan idag pga ett val i New Rochelle, men Jane får ju i privatskola och hon var tvungen att gå till skolan idag... ;) Vi snackade på om allt möjligt i typ två timmar innan jag var tvungen att åka hem och äta middag. 
Söta Frasse! 


Fina Anna! 

Jag käkade middag och sedan hämtade Emil upp mig. Det var ett tag sedan vi sågs nu, vi har varit på två dejter innan... :) Han är elektriker och skulle fixa lite jobb med lyktstolpar på skolor i Bälinge/Skuttunge och runt däromkring och jag följde med som sällskap. Riktigt kul att ses igen och intressant att få en liten inblick i hans jobb. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0