TORSDAG

Hej! Idag på morgonen hade jag ett seminarium och ja, jag vet inte om man kommer bli smartare efter denna kurs... Men snart ska vi börja skriva b-uppsats och hoppas jag och Emilia får till ett bra tema snart... ;) Blir nog bra tillslut! Vi vet ju iallafall ungefär vad vi vill skriva, gäller bara att hitta bra avhandlingar inom det området! 




Efter seminariet stannade jag och Emilia kvar en stund extra i skolan för att fixa med våra anteckningar från seminariet och pratade lite om hur vi ska försöka lägga upp uppsatsen. Sedan tog jag mig hemåt och tog det lugnt i några timmar innan jag tog mig till jobbet. Det rullade på bra förutom att det blev lite kaos där i mitten, men jag överlevde det! ;) Nu sitter jag på bussen hem och fryser... Dags att fixa vinterjacka känner jag!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0