ONSDAG

Gokväll! Idag har jag tagit en ledig dag, hehe. Vi hade ingen föreläsning men det finns ju en massa att läsa. Tänkte att jag gör det... Sen... ;) 

AJ kom förbi och lånade två böcker och hämtade sitt spel hon glömde i lördags. Vi tog sedan en liten prommis till Ica så jag kunde handla middag, hehe. Idag blev det tacos! Firade lite eftersom jag fick jobbet! 

Hon vandrade sedan hemåt och jag vandrade tillbaka till mig. Jag har inte gjort något speciellt resten av dagen faktiskt. Läste sammanfattningen på kapitlet vi skulle läsa till imorgon, spelade Sims, lagade mat och tittade på tv. Tände en massa ljus på kvällen och bara hade det bra. En lugn och skön dag! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet gumman// mamma

2015-10-15 @ 07:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0