ONSDAG

Halloj! Idag hade vi intro på vår nya kurs "Psykologi i ett livsloppsperspektiv". Jag tycker den verkar väldigt spännande! Efter föreläsningen gick jag och Emilia till Studentbokhandeln och köpte en av de två böckerna vi ska ha denna kurs. Ca 500 kr fattigare tog jag mig därifrån... Nu jäklar ska jag läsa denna bok! ;) Haha. Jag läste faktiskt ett kapitel när jag kom hem, hade egentligen tänkt läsa två meeeen det tar sån jävla tid. Det är på engelska och så mycket text! Men det ska nog gå... Får sluta vara så lat och lägga ner mer tid på att läsa bara. ;) 



Annars idag har jag lagat pannkakor till middag och nu på kvällen har jag unnat mig lite Sims-spelande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0