ÄNTLIGEN!

Sådärja, då var resan igång! Efter tre timmars försening på Arlanda utan någon mer information än "beräknad tid: 9.20" som stod på infotavlorna hängde vi vid gaten. Vi bytte av varandra att sitta där och gå runt och kika i butiker. Som tur var så fanns det för oss studenter eduroam, vilket är gratis wifi som finns på många universitet runt om i värden och på vissa flygplatser, Centralstationen etc., så jag kunde titta på Netflix på telefonen och slippa slösa en massa 4G! ;) 

Tiden gick ganska segt i början men sista timmen gick ganska fort ändå. Vi fick boarda planet till Frankfurt och vi var glada att resan äntligen var igång! Som tur var fanns det även massa lediga platser på planet, så vi spridde ut oss och tog en rad var! Lyxigt! ;) Några sov, jag vilade ett ta och när vi började närma oss Frankfurt satt jag jag kikade ut genom fönstret för att titta på landet, haha. 
Taggade på att äntligen få boarda! 







Här håller vi på och ska landa i Frankfurt!


När vi kom fram till Frankfurt fick vi reda på att vi är ombokade på ett annat flyg till Malta som gick vid 13.40 så vi hade ungefär 1,5 h timme på oss. Vi gick och käkade, Linda och Clara på ett ställe och jag, Ida och Matilda gick och åt tysk husmanskost, haha. Det blev schnitzel för oss alla, väldigt gott! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0