FREDAG

Hallå där! Idag har det varit en lugn dag. Jag har varit hemma och läst en del inför ett seminarium på måndag. På kvällen gick jag och Hanna till Ica och handlade middag, det blev räkor, aioli och bröd. Muuuums! Vi firade faktiskt att vi om ett par dagar har snapchatat varandra varje dag i ett år! Haha, hur galet är inte det ändå?! Vi åt sedan glass till efterrätt och bara hängde. Massa mys! 

Nu har jag tänkt sova, men får se hur bra det går att somna... För första gången sedan jag flyttade in i somras hör jag grannarna! De har fest och jag hör inte riktigt själva musiken, men en jävla massa bas hör jag. Usch! ;) Ja ja, får väl vara glad att det inte har hänt någon gång tidigare de senaste åtta månaderna, haha. 



Haha, har en hatkärlek till dessa faceswaps! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0