MÅNDAG

Goddagens! Min morgon började med ett seminarium som rullade på bra. Jag cyklade hem, åt lunch, tog det lugnt och drog sedan till jobbet och jobbade ett kvällspass. Nu är vardagen igång på riktigt! 


Efter jobbet tog jag mig till Ica och lagade sedan middag hemma. Delade med mig av matlagningen till några vänner på snapchat, hahaha. Var nog mer roligt för mig än för dem! ;) Jag slängde ihop en pastarätt med kyckling, vitlök, champinjoner, bacon, krossade tomater och crème fraiche. Det blev mycket gott! 



Nu är klockan snart midnatt och jag borde försöka sova snart... Ska diska först och hoppas på att jag blir trött! 

Kommentarer
Postat av: Din besti

BABE VA SNYGG DU ÄR!!

2016-04-19 @ 11:20:24
URL: http://ewatz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0