FREDAG

Vilken härlig dag det har varit idag! Jag spenderade en hel del egentid med Jane, då hon imorgon ska åka till sin faster i Massachusetts i några dagar, så jag måste säga hejdå till henne imorgon. Vi åt lunch på Starbucks och gick sedan på bio. Mysigt! 











Vi kom precis hem till att OS-finalen i fotboll började och hejade fram Sverige, tycker det var en bra match meeeen tyvärr förlorade de med 2-1 mot Tyskland. Men ändå, silver är inte helt fel! 

Jodi (mamman) hade ett par vänner plus deras tre små barn som kom och hälsade på oss och stannar över helgen. Så det är fullt hus nu! Vi åt kinamat till middag och lite senare följde jag med Alex och hennes två vänner på bio, för andra gången idag haha! ;) Såg Bad Moms, som jag såg för några veckor sedan, men den är så bra så mig gjorde det inget! Se den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0