HOME SWEET HOME

Hej! Nu är jag hemma i Sverige igen! Anna och hennes pappa skjutsade mig till flygplatsen och även fast det var lite trafik på slutet så var det inte så farligt, så jag var framme över två timmar innan flyget skulle gå, vilket var skönt! Hatar att stressa! ;) 

Jag checkade in och började väntan. Flyget blev drygt en timme försenat men vi landade bara en halvtimme sent på Arlanda, så vi flög in lite. Jag tittade på en film och lyssnade på en pod innan jag slocknade och sov resten av flygresan. Ganska skönt att kunna somna och sova fyra timmar! Flygresan var ju över natten "min tid". Men när jag landade var jag fortfarande trött, haha... Jag åt lunch och väntade in mamma som kom och hämtade mig på Arlanda. 

Väl hemma blev det middag med familjen och sedan drog jag och Mattias till Hallsta C för att leta Pokémon. Vi åkte förbi Häverödal och plockade upp Mattias kompis Jacob också! Vi var ute i ett par timmar och hittade faktiskt några, haha. Men vid tio var jag så trött så jag somnade nästan på en gång! 



Jag fick en Pikachu i ett av mina ägg, whoop! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0