MÅNDAG

Hej! Igår var första skoldagen. Vi hade uppstart 12-15 och fick äntligen svar på några frågor om praktiken... Frågor som vi haft sedan innan sommaren. 

Iallafall. Efteråt gick jag och några tjejer ner på stan för att fika och catcha up. Vi satt i flera timmar och det var så mysigt så! 

Efter det gick jag i regnet till vaksala torg och mötte upp Linnéa för att äta middag på Phils burger. Muuuums! Vi åkte sedan hem till mig där Linnéa hjälpte mig att få upp taklampan och skrivade ihop skohyllan. Världens bästa Lerky!!! 




Hon åkte sedan hemåt och jag pumpade upp luftmadrassen och sov på den inatt. Den var faktiskt väldigt skön, haha! Meeen det ska bli skönt att hämta ut min säng som jag har köpt! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0