ONSDAG

Halloj! Idag mitt på dagen var jag och Alex till Cross County och shoppade lite, det var mitt favoritställe att shoppa på när jag bodde här, så det var kul att vara tillbaka! Jag skulle dock handla lite på Forever 21, meeeen de hade strul med sina kassasystem och vi provade att betala med mitt kort hur många gånger som helst och provade kassaapparater både på nedervåningen och övervåningen... Men efter ca 50 minuter (!!!) sa jag att vi måste gå och frågade om de skulle kunna hålla mina kläder till imorgon så jag kan komma tillbaka och betala med kontanter då istället, för jag hade inga med mig nu. Hon sa att de brukar inte kunna göra det men eftersom jag varit så trevlig och tålmodig så fixade hon det åt mig. Det lönar sig att vara trevlig! ;) Vi hann prata en hel del under de där 50 minuterna och jag berättade att jag också jobbade med att stå i kassan så jag förstod stressen hon gick igenom och att det inte var hennes fel, även om hon bad om ursäkt hur många gånger som helst.

Iallafall. Jag köpte med mig Shake Shack hem till lunch, de har precis öppnat en butik där! Riktigt nice! Efter lunchen lekte jag lite med Daisy ute och sedan läste jag en stund. Det har varit varmt ute idag så man har velat vara i skuggan, men inte så extremt varmt och fuktigt som det var i början av min resa, så det var skönt! Jag har även hunnit med att fixa en liten video på Englandsresan, började med den igår och blev klar idag. Lägger upp den på bloggen imorgon! 



Alex och Anna åkte hem till pappans lägenhet på sena eftermiddagen för lite egentid där. Då blev det jag, Jane, mamman och hennes pojkvän kvar hemma! ;) Jag träffade honom för första gången idag, riktigt trevlig! Men Anna vägrar att ha något med honom att göra, så det är ju lite synd... Medan jane älskar honom. Dag och natt, dom där tjejerna! 

Vi åt en god middag ute och åkte sedan hem för att titta på en film tillsammans. Väldigt mysigt! :) Jag och Daisy gosade, haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0