SISTA TIMMARNA I STATERNA

Hallå! Idag är sista dagen här men jag går mest och väntar på att åka till flygplatsen... Är alltid lite spänt såhär på resdagen! 

Idag hade Anna första dagen av tryouts för sitt high school team i tennis. Jag åkte dit vid 11 men ingen annan var där och tittade på dem så Anna gestikulerade att jag skulle gå därifrån, haha. Så jag promenerade lite längs the pond som låg precis bredvid. Så mysigt att se ankorna och de små sköldpaddorna simma omkring! 




Vid 12 var Anna klar och vi åkte hem så hon kunde duscha. Sedan åkte vi iväg för att äta lunch. Vi stannade till vid ett deli och köpte med oss mat och satte oss i parken mittemot high school. Det är så fint där! 



Vi åkte sedan hem och har spelat kort och nu tittar vi på tv. Mitt flyg går vid 22 ikväll så vi ska åka till flygplatsen vid 19 när pappan slutat jobba, jag hoppas att det inte är alltför mycket trafik! Det borde vara lugnt, men man vet ju inte... Men skönt att få skjuts till flygplatsen! :) 

Kommentarer
Postat av: Carina

Välkommen hem till Sverige igen,vi ses på lördag😃

2016-08-23 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0