SÖNDAG

Halloj! Igår var min sista heldag i USA för denna gång. Våra gäster åkte hemåt mitt på dagen och Jodi följde med dem tillbaka till D.C. för hon ska jobba där i veckan. När de hade åkt köpte jag och Anna med oss varsin bagel och dricka från Starbucks. Vi åkte hem och tittade på tv en stund innan hennes pappa kom och hämtade henne.

De åkte iväg vid tre och jag åkte till en butik för att handla några saker. Jag var i downtown New Rochelle och tänkte att jag tar en sväng förbi där Victoria bodde när hon var au pair, för att se om barnen var hemma (jag hängde ju där väldigt mycket med G och F). Det var dom inte så jag fick inte se dem...

Iallafall. Senare på eftermiddagen började det regna och jag spenderade kvällen hemma med att titta på film. Ganska mysig kväll ändå! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0