TISDAG

Halloj! Då var ännu en dag över... Tiden går alldeles för fort! Idag har jag hängt en del med Jane. Hon är så mysig! Vi har brottats, gosat och spelat spel med Alex och hennes kompis. 


Jag har även läst lite, men måste nog komma ut ur huset för att kunna läsa mer än ett par kapitel åt gången! ;)

Till lunch idag åt jag på Così, och sedan blev det froyo efteråt, hehe. När Anna hade kommit hem efter tennis och terapin var planen att gå ut och äta alla tillsammans, men Anna bråkade med mamman så det blev inget med det. Jag gick ut en stund själv, mest för att jag inte pallade med den negativa energin i huset, och hamnade på ett pizzaställe i närheten där vi bor och åt en pizza slice till middag! Jag satt där en stund och tyckte det var ganska skönt att vara ensam, haha. Sedan gick jag hem och tittade på tv med familjen resten av kvällen. Jag och Alex lärde Anna några svenska ord, haha. Så kul att höra henne försöka prata svenska! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0