LÖRDAG

Hej! Idag tog jag en lugn förmiddag hemma men vid ett tog jag pendeln till Stockholm! Där träffade jag Alexandra, som är min gamla värdfamilj nya au pair och hon åker om fem veckor! Så kul att ses och snacka lite om slött möjligt om au pair-livet! :) Tiden flög iväg!


Sedan tog jag mig till Solna och Mall Of Scandinavia, där jag träffade Martin. Vi spelade minigolf (riktigt coola banor)! Jag var grym, förutom på en bana och den gjorde så att jag förlorade...... Men egentligen vann jag ju, eftersom man ska sluta räkna vid sju poäng.... Haha! Men vi körde på alla slag det tog. Ändå nöjd med tre stycken hole-in-ones!












Sedan käkade vi på O'Learys! Kul med minigolf och god mat! Vi tog sedan en promenad innan vi gick till tåget och jag åkte hem. I Uppsala öste snön ner... Suck, det får räcka nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0