TISDAG

Hej hej! Jag hade inga speciella planer för dagen men på eftermiddagen frågade Emilia om jag ville följa med henne och promenera till Boländerna. Så jag hakade självklart på! Vi gick dit och hade inte tänkt nåt speciellt mer än att vi ville ut och gå när solen sken och himlen var blå! Vi fyndade lite smått och gott och sedan fikade vi på Ikea! ;) Vi satt där ett bra tag och såg solen gå ner över stan. Måste bara sägs att kaffe/te var gratis måndag-fredag för Ikea-medlemmar! Tips tips om ni vill spara in 5 kr/kopp, hahaha! 










Efter en sväng i butiken vandrade vi em till stan igen. Vi har väl gått runt 7-8 km idag, skönt att röra på sig! 

När jag kom hem lagade jag denna goda middag nedan! Sedan skrev jag ner lite saker till vårt seminarium imorgon och nu har jag landat i soffan framför tvn. Är ganska trött, så kommer nog gå och lägga mig snart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0