TORSDAG

Gokväll! 
Imorse vaknade jag äntligen upp utan huvudvärk eller feber, woho! Jag var på ett möte på förmiddagen som slutade mitt på dagen, och efter det kände jag att kroppen tyvärr sa emot igen. Så jag åkte hem, åt lunch, tog en Ipren och vilade i ett par timmar, sedan mådde jag bättre igen! 

Senare på eftermiddagen skypade jag med Sara!! Så himla kul att snacka lite igen, var väldigt längesen. Jag får se till att ta en liten trip till henne på västkusten i vår! 

Efter middagen tog jag mig till Bauhaus för årsmöte. 

Det inleddes med en liten föreläsning av Aron Andersson. Han är så himla inspirerande, om ni inte vet vem han är så kolla upp det! Han fick en tumör i ryggen som barn och hamnade i rullstol, men det stoppade inte honom från att bl.a. simma från Grisslehamn till Åland, bestiga Kebnekaise eller genomföra en svensk klassiker. Han pratade om motivation och teamwork. Jag passade på att fan girl:a och tog en bild med honom, haha! 

Efter det gick vi igenom annat som har med Bauhaus att göra. Möter slutade strax innan 23 och nu sitter jag på bussen hem för att äntligen få sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0