FREDAG

Gokväll! Idag tog jag en skön sovmorgon och åt tacos till brunch, hihi. ;) 

På förmiddagen/mitt på dagen läste jag igenom en annan grupps uppsats, den uppsatsen som jag och Emilia på måndag ska opponera på. Då jag skrev ner några allmänna tankar om den och jag får ta och läsa igenom den igen nån gång i helgen och prata ihop mig med Emilia! :) 

På eftermiddagen tog jag mig till Baui och jobbade. Blev klar vid halv nio då flera kunder var kvar ganska sent i butiken, sååå missade sista stadsbussen hem... Fick vänta på en "lantisbuss" och ta den hem tjugo minuter senare. När jag kom ut från Baui igen snöade det en massa igen... Det räcker nu! ;) 
Dags att börja jobba! 


Mer snö... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0