LOOOOOOV!

Hallå! Imorse var det dags för opponerig. Först opponerade vi på en annan grupps uppsats, sen hade jag och Emilia rast i 45 min innan det var dags för en annan grupp att opponera på vår uppsats. Allt gick bra så det var skönt! Vi fick även reda på att alla uppsatser har åtminstone blivit godkända, väldigt skönt att veta! :) Om några veckor får vi det slutgiltiga resultatet, om det blir G eller VG. Men så länge man är godkänd är jag nöjd! ;) 
Lite förberedelser... ;) 

Eftersom opponeringarna var det sista vi gjorde på denna kurs avslutades kursen efter vi var klara, så nu är vi helt lediga till nästa måndag då nästa termin och kurs drar igång. Woho, så himla skönt!!! 

Just nu har jag precis kommit hem och väntar på att spaghettin ska koka klart så jag kan äta lunch, sen ska jag bara chilla och titta på tv i ett par timmar innan det är dags för kvällsjobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0