LÖRDAG

Halloj! Idag har jag lekt och busat lite med Fille. Så himla söt! 

Lille tassen! 








Jag, Mattias och pappa körde även jelly bean challenge. Eller, jag körde inte, pappa gjorde en gång och Mattias gjorde några gånger. Det är ett spel med godiset och antingen smakar de gott eller otroligt äckligt. Pappas första godis hade spyasmak och sedan var han förbannad och ville inte vara med längre! ;) Jag har spelat det förut och aldrig mer!!! Hahaha. 

Mitt på dagen var vi och kikade på Mattias som spelade innebandy. De vann med 8-1! :) Efter matchen drog jag direkt till Uppsala. 

Jag har precis ätit tacos till middag och nu ska jag fixa mig i ordning inför lite partaj i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0