NYÅR

Hej! Igår var det nyårsafton och jag firade in det nya året med Linnéa, Johan och några bekanta till dem. Vi åt middag, spelade sällskapsspel och tittade sedan på fyrverkerierna vid slottet här i Uppsala. En väldigt trevlig kväll! :) 














Smakade på Johans cigarr! Haha. 





Jag sov på Linnéa & Johans soffa och idag har vi degat i soffan hela dagen. Johan fixade denna goda bakismat till oss! Lyxigt värre! ;) 

Jag åkte hemåt senare på eftermiddagen och har bara tittar på tv och tagit det lugnt. Huvudvärken försvann på kvällen och jag kände mig som en människa igen ;) Fick massor med energi, antar eftersom jag inte gjort något alls idag haha. Så jag gick till Ica och handlade lite, plockade undan i lägenheten och städade. Ska bara dammsuga imorgon sedan är lägenheten som ny! ;) Haha. Mitt wifi har varit dött sedan igår, så det är lite segt... Hoppas på att det funkar som vanligt imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0