SÖNDAG

Gokväll!
 
Denna söndag har jag främst spenderat på jobbet och det har rullat på bra. Fick prova på lite nya saker idag då jag var med och öppnade för första gången, kul att lära sig lite nytt!

Efter jobbet handlade jag lite och åkte hem, åt middag och duschade innan jag pluggade lite. Är redo för en sista skolgrej imorgon för denna termin innan jag går på en veckas ledighet inför nästa termin, ska bli så skönt! Tänk er, jag kommer inte ha någon plugg alls hängandes över mig! Hur skönt?! Visst att jag har varit ledig en del under jul meeen man hade kunnat plugga och man tänkte ju på uppsatsen då och då, men nu... Ingenting att göra! Kursen avslutas imorgon och nästa kurs börjar nästa måndag. Underbart! Längtar! ;)

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0