BRUNCH, LITTLE ITALY, BRYANT PARK

Halloj! Idag mötte jag upp Andrew för att äta brunch. Vi bestämde oss för ett ställe på Upper West Side, Isabella's. Jättegod mat och goda mimosas med trevligt sällskap, vad mer behöver man liksom?! ;) 


Vi åkte sedan ner till Little Italy. Vi gick in på ett litet museum om invandrade italienare och det var extra kul eftersom Andrews gammelfarfar kom till USA på sin tid. Sedan åt vi efterrätt, han en gelato och jag en cannoli, så gott så! 



Vi åkte sedan tillbaka till Penn station där vi först gick på en liten Pokémonjakt i ett köpcentrum och han åkte sedan hem till Long Island och jag stannade på ett starbucks för att svalka mig i hettan och spela Pokémon, haha. Sedan vandrade jag upp mot Bryant Park. Jag köpte en smörgås på ett bageri på vägen och åt den sedan i parken och satt där någon timme. Det är verkligen så mysigt där! En liten park mitt i en kaosstad, haha. Önskar jag hade haft min kamera i Bryant Park men hade bara mobilen med idag också, lat som man är! Haha. 







Jag kom hem runt åtta och tog en kall dusch då jag var så himla varm, haha. Nu ligger jag i sängen och tittar på Netflix och tar det lugnt. Tevin slutar jobba vid tio och sedan kommer han hem med sin arbetskamrat för att börja fixa lite inför morgondagens BBQ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0