FLEXIBILITET

Hallå! Häromdagen bestämde ju jag och min värdmamma att jag skulle bo hos familjen nästa vecka istället för hostel och hjälpa till lite då hon ska iväg till DC och jobba några dagar. Sen fick hon reda på mina planer för resten av min resa, att jag ska bo på hostel veckan efter det och sedan till Florida och hälsa på Lisen och sedan tillbaka till familjen och träffa Jane (som är borta denna månad på camp). Då skrev hon att jag gärna får bo hos dem hela tiden om jag vill, istället för något hostel alls här i NY. Det tackar man ju inte nej till! Jag ville bara inte "tränga mig på" typ. Men så fick jag detta mail! :) Känns så kul att fortfarande ha bra kontakt med familjen! Och det är ju mycket roligare att hänga med Anna, Jane och Alex (au pairen) än att vara helt ensam i NYC. Kanske blir det någon trip in till city ändå, vi får se lite hur planerna blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0