FRE OCH LÖR

Hallå! Igår var en fullspäckad dag! Jag gick upp på morgonen och tvättade och städade lite i lägenheten. Senare på förmiddagen kom Matilda förbi och hängde, så kul att ses igen efter några veckor ifrån varandra! ;) 

Efter ett par timmar drog hon hem och strax efter det kom mamma, mormor och Mattias och hämtade hem mina kläder och några andra saker. Tack för hjälpen! :) Sedan fixade jag det sista med städningen och sedan var jag äntligen klar! 

Jag tog mig då hem till Linnéa där jag fick duscha efter all städning haha, och hängde där ett tag innan vi drog hem till Hanna för pizza och förfest med ett gäng galna brudar! ;) Haha. Sedan gick vi vidare till Shotluckan och sedan ut på nation! 

Linnéa hittade en kompis på väg till Bryggan!






Drack två goda shots på Shotluckan! 

Sedan sov jag hos Hanna och lämnade nycklarna till lägenheten imorse till tjejen jag har hyrt den av. Det gick snabbt och smidigt så jag hängde hos Hanna innan jag tog bussen till Hallsta C och la familia! 
Home sweet home! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0