LONDON

Hallå! Idag drog vi iväg till London. Vi tog tåget från Leighton Buzzard och var framme på 30 minuter, riktigt smidigt! Vi åt lunch och bestämde oss sedan för att åka en sån turistbuss, och det tyckte jag faktiskt var väldigt intressant. Mycket historia om saker man inte hade någon aning om! Tyvärr var vädret sisådär, sol, moln och regn växlade med varandra. Efter ett tag ledsnade några på att åka bussen och eftersom vi sett det mesta så hoppade vi av och tog något att dricka på en bar. 







Picadilly circus! 


















Trafalgar Square.




Se, solen var framme ibland faktiskt!! ;) 




Åka över Tower bridge i spöregn.


London Eye.

Benny boy. 


Hahaha, paraplyet...







Sedan delade vi upp oss, några gick och kikade på Buckingham Palace och några gick lite på Oxford Street. Vi möttes upp två timmar senare och åt alla italienskt till middag. 




Chinatown. 



Vi tog sedan tunnelbanan till där vi skulle ta tåget hem, och då var det bara jag som hann på tunnelbanan sååå jag fick åka själv och vänta några minuter på de andra, haha. Tur att det var jag och inte lillebror eller någon som hamnade själv ändå... ;) Haha. En lång, intensiv men mycket trevlig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0