MÅNDAG

Hej! Igår tidigt på morgonen åkte mamman iväg till D.C. på jobb, så nu är det bara jag, Anna och Alex hemma några dagar. Vi åt frukost tillsammans och sedan skjutsade vi Anna till hennes tenniscamp som är mellan 11-16 om dagarna. Jag och Alex åkte hem och tog det lugnt ett tag innan hon åkte till gymmet och jag gick och åt lunch på ett bagelställe. Sååå nice att kunna äta färska bagels igen! Jag hängde sedan vid Starbucks och spelade Pokémon, hahaha. 





Sedan gick jag hem och vi åkte och handlade, gick ut med Daisy och åkte sedan och hämtade Anna. Hon duschade och fixade sig sedan skjutsade Alex henne till en kompis. Så kvällen spenderade jag och Alex framför en film med chinamat från Jade's Spoon, och jag åt mina två favoriträtter så jag var lycklig! ;) Sedan hämtade vi hem Anna och tittade på PLL! 



Vilken Pokémon ska jag fånga?! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0