FREDAG

Halloj! Idag var ännu en skön, ledig dag! Farmor kom över och firade Mattias som fyllde år häromdagen och hon firade mig med eftersom vi inte har setts sedan innan min födelsedag! Det blev gofika! 





Jag har för det mesta varit ute idag och njutit av det fina vädret! På eftermiddagen gick jag och mamma till en av våra grannar och hälsade på hönsen och tuppen då jag inte sett dem. Och de var alla gigantiska! Blev chockad när jag såg tuppen, haha! 



Sedan blev det ytterligare en god middag, muuuums! Den ska jag göra till mig själv någon gång sen! Mamma hade även fixat en god efterrätt! 




Sedan lekte vi lite med min telefon och gjorde bl.a. face swaps, hahaha! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0