LÖRDAG

Jag tog det mest lugnt på lördagen, förutom att jag på eftermiddagen skjutsade mamma och två vänner till Uppsala för att de skulle se Lena PH! Och vi var tvugna att stanna på vägen så att mamma kunde korka upp bubbel! ;) Haha! 


Jag droppade av dem vid UKK och hämtade upp Emilia och drog till Ica Maxi för storhandling! Vi var i butiken lite mer än 1,5 h, haha! Man får passa på när man har bil! Nu är kylen och frysen fyllda! Och som alltid har jag och Emilia så kul ihop när vi shoppar, även om det denna gång bara var matvaror! ;) 

Jag åkte sedan hem till lägenheten och packade upp allt, lagade tacos till middag och tittade på några avsnitt av Svenska Hollywoodfruar, haha! Men strax efter tio åkte jag ner på stan och gick till restaurangen mamma och hennes vänner var på. De drack bubbel men jag gick nöja mig med vatten! Vi var där en liten stund innan de var redo att åka hemåt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0