FREDAG

Hej hej! Denna fredag var jag ensam på praktiken. Min handledare var ledig och det var egentligen meningen att jag också skulle få vara hemma, men jobba med en liten uppgift. Dock frågade rektorn om jag inte kunde komma in själv, för han tyckte det var bra att ha tillgång till en kurator, haha. Sååå jag var ensam idag. Vi hade ju inte bokat in några möten så det blev en lugn dag. Det kikade förbi ett par elever men det blev inga längre, djupare samtal liksom. Så det var en skön dag! 

På kvällen åkte jag hem till JP där även Linnéa och AJ var. Vi åt middag tillsammans (jättegod tysk/fransk pizza) och bara hade det mysigt! Mina älsklingstjejer! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0