LÖRDAG

Hallå! Igår var det lördag och jag tänkte ta det lugnt och vila upp mig då jag börjar bli förkyld. Första oktober bjöd på underbart väder, så jag gick faktiskt ut och la mig i solen i någon timme. Jag lyssnade på musik och rensade tankarna lite, underbart! 















På sena eftermiddagen ändrades mina planer lite då jag fick tag på en biljett till Veronica Maggio på kvällen! Så det var bara att byta om och göra mig i ordning. Jag åkte till Emilia & Billy och förade lite med dem och deras kompis från Dalarna. Sen var det dags för konserten! Vi mötte upp Sigrún & Pontus och deras kompis på plats. Maggio var riktigt bra och jag är så glad att mina planer ändrades för kvällen! Efter spelningen hängde jag, Emilia, Billy och deras vän på en pub och pratade lite om våren, får se hur planerna blir... ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0